Motorrijwiel

HARLEY-DAVIDSON verrast met nieuwe SPORTSTER® S

HARLEY-DAVIDSON VERRAST MET NIEUWE SPORTSTER® S

De opmars van de Sportster begon in 1957. En nu is daar een nieuw hoofdstuk aan toegevoegd. Kenmerkend zijn een uitgerekte rijhouding, vooruit geplaatste voetbediening met RDRS standaard. Maar bovenal doet het nieuwe vloeistof gekoelde Revolution™ Max 1250T motorblok met dubbele bovenliggende nokkenassen en variabele kleptiming in niets meer denken aan alle illustere voorgangers.

Alles wat je moet weten is ondergebracht in een met Bluetooth™ uitgerust, 4” rond thin-film transistor LCD-scherm: digitale meters, richtingaanwijzers, rijmodi en navigatie met de Harley-Davidson® app. Alle functies zijn toegankelijk via knoppen op de linker- en rechterbediening.

Met een druk op de knop kies je uit voorgeprogrammeerde rijmodi (Sport, Road, Rain, Off-Road en Off-Road Plus) of creëer je je eigen gepersonaliseerde modus. Je kunt je motor afstemmen met een specifieke combinatie van vermogensafgifte, motorremmen, Cornering Enhanced Antibock Braking System (C-ABS) en Cornering Enhanced Traction Control System (C-TCS) instellingen.

De Revolution™  Max 1250 is een dragend onderdeel van het chassis, waardoor een traditioneel frame overbodig is. Dit vermindert het totale gewicht aanzienlijk en houdt het rijgedrag strak. Dit is performance die je voelt, met een laag zwaartepunt en super stijf frame.

Sportster™ S Feature highlights

Klik hier voor een fraai promotiefilmpje. Klik hier voor de website van H-D Benelux.


Op de foto: een iconisch iron head Sportster blok in het Harley-Davidson Museum te
Milwaukee dat in iets meer doet denken aan het op 13 juli 2021 SPORTSTER® S model.

Fotografie: HMR/Frank van Oortmerssen

 

©2021 H-D of daaraan verbonden bedrijven. HARLEY-DAVIDSON, HARLEY, H-D, en het Bar & Shield-logo vallen onder de handelsmerken van H-D V.S., LLC Handelsmerken van derden zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Mobiele versie afsluiten